پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا یکشنبه (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) | روند نزولی قیمت در بازار طلا ادامه دارد؟ پیش بینی بورس فردا یکشنبه (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) | آیا بازار سهام صعودی می‌ماند؟ دلار ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی از سایت بانک مرکزی حذف شد توزیع گوشت گرم گوسفندی تنظیم‌بازار در مشهد امروز و فردا هم ادامه دارد (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) بورس سبز، اما کم‌رمق | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) نامه نماینده مردم مشهد در مجلس به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی | حق عائله‌مندی به زنان شاغل پرداخت شود افزایش مصرف برق هم‌زمان با افزایش دمای هوا در کشور چگونه با صرفه‌جویی در مصرف برق، خودروی اتومات جایزه بگیریم؟ نرخ طلای ۱۸ عیار در بازار امروز مشهد (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ممنوعیت فروش چارتری پرواز‌ها در ایام اربعین | ضوابط پرواز‌ها تا هفته آینده اعلام می‌شود قانون جدید برای تعیین اجاره‌بها | نرخ براساس تورم اعلام می‌شود تنوع فایل‌های اجاره در منطقه گاز مشهد + جدول (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) مشهد، قطب تولید پهپاد‌های کشاورزی قیمت طلا، سکه، دلار و ارز دیجیتال امروز | کاهش قیمت طلا (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) صندوق تثبیت بازار سرمایه ۶.۵ همت سهم خرید وام ۴۰۰ میلیون‌تومانی مسکن محرومان ابلاغ شد + شرایط کاهش نرخ سود بین‌بانکی + جدول قیمت جدید گوشت مرغ اعلام شد + جدول (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) نرخ رشد نقدینگی رو به کاهش گذاشته شد بخش‌نامه جدید وزارت کار درباره امکان شکایت قانونی کارگران در مشاغل سخت و زیان‌آور پیش‌بینی قیمت مسکن در سال جاری (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) آغاز ثبت نام ۲ حلقه لاستیک دولتی به صورت آنلاین و تحویل درب منزل + جزئیات حداقل هزینه ساخت هر متر مسکن چقدر می‌شود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) قیمت طلا در بازار جهانی امروز افزایش یافت (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) تغییر ساعت کار ادارات از ۱۵ خرداد هشدار سازمان بازرسی به بانک‌ها درباره سودسپرده‌ها
سرخط خبرها

متقاضیان دریافت تسهیلات خود مالکی به بانک‌های عامل خود مراجعه کنند

  • کد خبر: ۱۰۱۸۶۵
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰
متقاضیان دریافت تسهیلات خود مالکی به بانک‌های عامل خود مراجعه کنند
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: از دی ماه که ثبت نام تسهیلات خود مالکی آغاز شد تاکنون ۸۸ هزار متقاضی ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمود محمودزاده درباره طرح اقدام ملی و نهضت ملی مسکن گفت: با توجه به نظر شورای عالی مسکن، دو طرح نهضت ملی و اقدام ملی مسکن با هم ادغام شدند تا کسانی که از قبل ثبت نام کردند از مزایای این طرح استفاده کنند. وی ادامه داد: بعد از پایش متقاضیان در این دو طرح مسکن، اسامی به ادارات کل استان و دستگاه‌های ذیربط ارسال می‌شود تا پالایش شرط ۴ که شرط سکونت ۵ ساله است را تأیید کنند و افرادی که واجد شرایط هستند سایر مراحل را طی کنند.

محمود زاده با اشاره به اینکه ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن تا ۲۹ اسفند ماه ادامه دارد، افزود: بیش از ۴۲۸ هزار متقاضی مجرد بالای ۲۳ سال، در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند.

وی ادامه داد: پرداخت تسهیلات مسکن به همه بانک‌ها ابلاغ شده است و بانک‌ها موظف هستند تا ۲۰ درصد سقف تسهیلات خود را به بخش مسکن اختصاص دهند.

متقاضیان دریافت تسهیلات خود مالکی به بانک‌های عامل خود مراجعه کنند

محمود زاده گفت: از دی ماه که ثبت نام تسهیلات خود مالکی آغاز شد تاکنون ۸۸ هزار متقاضی ثبت نام کردند.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی وی ادامه داد: هنوز دستورالعمل بانک مرکزی مبنی بر پرداخت تسهیلات خود مالکی به برخی از بانک‌ها در استان‌های مختلف ابلاغ نشده است و همین موضوع باعث شده تا پرونده بسیاری از متقاضیان همچنان در مرحله در حال بررسی باشد.

وی ادامه داد: مکاتباتی با رئیس کل بانک مرکزی در رابطه با تسریع در ابلاغ دستورالعمل پرداخت تسهیلات خود مالکی داشتیم تا این ابلاغیه به بانک‌ها یاستان‌ها صورت گیرد و مشکلات برطرف شود.

وی افزود: روال بدینگونه است که افراد در زمان ثبت نام بعد از بارگذاری مدارک، بانک عامل را انتخاب می‌کنند و هیچ گونه معطلی برای متقاضیان وجود ندارد و فقط باید متقاضی از شعب بانک پیگیری کند.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی بیان کرد: متقاضیان باید با بانک عاملی که انتخاب کردند در تماس باشند زیرا مدارک باید به صورت فیزیکی هم، در اختیار بانک قرار گیرد و هم اینکه اگر نقصی در پرونده باشد سریع برطرف شود.

وی تصریح کرد: پرداخت تسهیلات زمان ندارد و افرادی که هنوز به بانک معرفی نشدند نگران نباشند و به بانک عامل برای پیگیری مراجعه کنند.

محمود زاده گفت: از زمان منعقد شدن قرارداد ۴ مرحله تسهیلات به نسبت پیشرفت پروژه (بعد از فنداسیون، بعد از پایان اسکلت، بعد از سفت کاری و بعد از نازک کاری) پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در طی دو ماه استقبال خوبی از تسهیلات خود مالکی صورت گرفت تأکید کرد: در این مدت ۹۰ هزار متقاضی ثبت نام کردند و متوسط واحدها نیز حدود ۸ واحد برای یک ساختمان است.

 

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->